En av få veckor Nr. 2

Igår åkte hela gänget till El Segundo beach, har nämnt det stället innan. Där spenderade vi hela dagen (jäkel vad bra Aaron var på frisbee) och startade mot kvällen en bonfire, alla röda och fina. Riktigt mysigt och kändes 10/10 på California-skalan. En av de bästa kvällarna under det här året.

För övrigt: fick ett samtal från John Suhr igår. Whatever, liksom. Bara 5 månaders daglig (timmlig?) väntan så det brydde jag mig inte särskilt mycket om. En gitarr rikare - vadå då?

Eller?

MAAH! P E R F E K T I O N! All I have to say. Oj vad glad jag var/är - kändes exakt samma som julafton när man var fem år. Fick dessutom ytterligare rabatt p.g.a. att jag fick den så sent mot när jag kommer åka hem, schysst Suhr! Testa att säga det fort 20 gånger, för övrigt.





 


Kommentarer
Postat av: Erik

hon var suhrley en skön syn, vad heter hon nu då?



det skall la bli suhrönt(skönt, förlåt) å komma hem nu? :)



syns på torsdag!



P.S Han glömde ju prickarna över Ö:et :( D.S

2010-03-29 @ 12:51:41
Postat av: Bitte

Va fin hon/han/den (förmodar att du ser gitarren som en hon) är. Hoppas det inte blir för jobbigt att lämna det stora landet i väst. Om du längtar efter att se lite snö så ta dina gamla "päron" (=mamma o pappa) o dra ut till oss för vi har massa vitt kvar. I vilket fall som helst så VÄLKOMMEN HEM TILL SVERIGE o jag behöver inte fråga för jag vet att du haft ett skitbra år.

Kramar i massor o önskan om en Glad o god Påsk

Bitte

2010-03-30 @ 15:00:02
Postat av: Madman

snygg!

2010-04-08 @ 15:35:12
URL: http://trippelsparv.blogg.se/
Postat av: Magnus

Hej!

Jag har en liten fråga om MI, klarar man sig på enbart CSN?

2010-04-13 @ 00:39:43
Postat av: Martina

Tjusigt :)

2010-04-13 @ 01:37:40
URL: http://fiktiiiv.blogg.se/
Postat av: Oscar

Kul blogg, och riktigt sjuk gitarr du har där du. Har du en recension att ge? Hade man pengen hade jag inte väntat.

2011-02-17 @ 18:03:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0